تعداد بازدید: 1488

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 5 دی 1385-0:0

پايان حکومت"مقداد"

مقداد نجف‌نژاد -مديرعامل‌ مازندراني باشگاه‌ استقلال‌- که‌ تنها دو ماه‌ از حضورش‌ در پست‌ مديرعاملى‌ مى‌گذرد به‌ احتمال‌ طى‌ يکى‌ دو روز آينده‌ از اين‌ سمت‌ برکنار خواهد شد.


khabars نوشت: پس‌ از قطعى‌ شدن‌ بازگشت‌ استقلال‌ به‌ زير مجموعه‌ سازمان‌ تربيت‌بدني، طى‌ روزهاى‌ اخير نجف‌نژاد در چند نشست‌ خصوصى‌ با کيومرث‌ هاشمى‌ معاون‌ فنى‌ سازمان‌ و رئيس‌ مجمع‌ باشگاه‌ راجع‌ به‌ مسائل‌ مديريتى‌ آبى‌پوشان‌ و همچنين‌ سرنوشت‌ خودش‌ در اين‌ پست‌ به‌ بحث‌ و تبادل‌نظر پرداخته‌ که‌ گويا در پايان‌ دو طرف‌ به‌ توافق‌ نرسيده‌اند.

به‌ هر حال‌ از شواهد امر اين گونه‌ به‌ نظر مى‌رسد که‌ دوران‌ کوتاه‌ حکومت‌ مقداد نجف‌نژاد در صندلى‌ مديريت‌ يکى‌ از پرطرفدارترين‌ تيم‌هاى‌ پايتخت‌ به‌ پايان‌ رسيده‌ و او طى‌ چند روز آينده‌ و پس‌ از برگزارى‌ نشست‌ اضطرارى‌ مجمع‌ باشگاه‌ صندلى‌ خود را به‌ فرد مورد نظر سازمان‌ خواهد سپرد.

tik هم خبرداد:پس از جلسه روز گذشته مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با كیومرث هاشمی،گویا مقداد نجف‌نژاد قصد كناره‌گیری از این سمت را گرفته است. در جلسه‌ای كه روز گذشته میان مقداد نجف‌نژاد و كیومرث هاشمی تشكیل شد، مدیرعامل استقلال از برنامه‌هایی كه برای این باشگاه دارد، سخن گفته و حتی ادعا كرده كه می‌تواند باشگاه را به مرز خودكفایی برساند.

هاشمی نیز از این برنامه‌ها استقبال چندانی نداشته و به نوعی به مدیرعامل استقلال بیان داشته كه این تیم با توجه به مشكلاتی كه دارد، به زودی نمی‌تواند خودكفا شود.
این جلسه كه ظاهرا نتایج آن به نفع نجف نژاد نبوده است، باعث می‌شود تا مدیرعامل تصمیم بگیرد به حالت قهر به باشگاه نرود.

به گفته نزدیكان باشگاه، وی تصمیم دارد تا مدتی در باشگاه حضور نیابد تا به نوعی ناراحتی ‌اش از صحبت‌های هاشمی را نشان دهد؛ در صورتیكه این اتفاق رنگ واقعیت به خود گیرد،سازمان تربیت بدنی برای مشخص شدن وضعیت مدیریت باشگاه اقدام می‌كند.

نظر اول سازمان برای مدیریت باشگاه استقلال، امیدوار رضایی است و هیچ بعید نیست در همین روزها این اتفاق رخ دهد.



    ©2013 APG.ir